2013年8月18日 星期日

【特首落區】謝志堅指梁振英「講就天下無敵」



有病的梁粉:













要帶口罩



凸晒


梁振英開場白 

xxxxxxxxx
引用自: https://www.facebook.com/keymanpage.hkej/posts/457629181002272
多謝陳振彬主席同我地主持今日呢個論壇,我同兩位局長同仲有住係第一排的其他政治問責官員的部分同事,有部分副局長同政治助理,今日都一同出席,說明我地十分重視觀塘區,同埋香港廣大市民的意見,我地希望藉著呢d機會,能夠現場親身聽大家的意見,可以齊心協力改善我地的施政。我們可以一齊建設一個更美好的家。

觀塘係香港一個重要的社區,亦都係一個比較早發展的九龍的社區,人口比較多,而且亦相當有代表性,一個就係基層市民面對的生活問題,有代表性,另一個係上左年紀的長者比例比較多,呢方面,亦都係比較有代表性!

仲有係我地面對的種種挑戰同困難之外,仲有種種的機遇,比如觀塘過去係一個工業區,隨住我地經濟結構的轉型,觀塘現時的工業愈來愈少,隨之而來我地見到商業愈來愈多,亦為新一代的香港人,觀塘居民提供新的就業機會,觀塘而家多左好多寫字樓,多左好多(商)場,係呢個過程,政府同埋有關的單位,仲有工商界,同市民一齊齊心合力,使得觀塘現在舊貌變新顏,落去仲有好多咁樣的機遇,希望我地齊心合作,一齊搞好觀塘。

觀塘亦都面對唔少好多如環保衛生問題,環境保護問題,醫療問題,所以今日兩位局長到場聽大家心聲同大家的意見。

過去一年政府的運作,我地係取得相當的進展的,所以係六月底,我地都叫做破天荒,過去冇做的,新一屆政府做左,一年之後,我地工作的進度,大概有100項,開誠布公,係網上向大家公布,接受大家的監督,希望大家繼續提點我同政府的工作,使到我地工作落去做得更加好。

最後,我都想講講,我地好重視同立法會的關係,咁因此過去一年,我地不斷向立法會說明同爭取立法會議員的支持,過去一年,我地有22條草案向立法會呈交,14條已經通過,8條我地繼續做工夫,而我地110項撥款申請呢,107項,107項係得到立法會支持同通過的,說明我地用心用力去做事,政府、地區同市民,同地區的領袖,仲有係我們廣大公務員支持下,我地的工作,取得進展,係取得相當的進展的。多謝大家。

謝廷駿哥哥質疑梁未討公道
台三月獲道歉 港三年未解決



菲律賓人質事件被殺領隊謝廷駿的哥哥謝志堅在觀塘論壇上,質問梁振英事隔3年,仍未能向菲方討回公道。

謝志堅在論壇上,質疑特首梁振英,菲律賓事件已發生了3年,但仍未能討回公道,但台灣漁民被殺,他們在能夠3個月內,獲得菲方道歉。他要求梁繼續跟進事件,要求菲方道歉。

梁振英表示,知道傷者和死者家屬一直要求菲律賓就事件道歉、追究責任、賠償和要求採取措施,保證港人的人身安全。他和特區政府一直銘記在心,特區政府官員與菲律賓方面接觸了23次,上一次接觸是在上周一,特區政府一直以不同的方式跟進,最回公道。

謝志堅朋友在論壇上再質疑梁振英,「講就天下無敵,做就無能為力或者是有心無心」。梁就重申,他上任一年以來,切實處理涉及港人權益的對外事務,無論對象是大國或是小國,是亞洲還是西方國家,他們均會爭取港人權益,通過不同渠道去做,而他相信中央政府會支持的。


人性



挺梁人士叫自行與菲開戰 謝志堅:極不尊重

期間不少挺梁人士即大叫謝志堅「同菲律賓開戰囉」、「要追就追菲律賓政府,追港府做乜」。



梁振英座駕離開時,在場示威者夾道「歡送」。

沒有留言:

張貼留言